fredag 26. april 2013

Friday mix!

Det blir mer og mer vårlig ute, og folk på gata er så blide og fornøyde, 
endelig kommer alle ut av hiene sine og blomstrer! Denne uken har jeg 
virkelig kost meg på sykkelen frem og tilbake fra jobb. Det er så herlig 
å kunne være mer ute! Nå er jeg klar for helg, hvor jeg bla. skal drikke 
kaffe på en fortauskafé i Westborn Grove, London, mens jeg nyter synet 
av kirsebærtreene i full blomst. Jeg skal nyte sitronterte og ekte engelsk 
Afternoon tea på The Dorchester hotel, og siste men ikke minst: Jeg skal 
feire 70 års kjærlighet til et nydelig par på 92 år! Er ikke det fantastisk!? 
Source: 1,5,6: Browndresswithwhitedots  2:pinterest  3-4: Convoy








1 kommentar:

  1. There are some interesting points in time in this article but I don’t know if I see all of them center to heart. There is some validity but I will take hold opinion until I look into it further. Good article, thanks and we want more! Added to FeedBurner as well

    Inclusionprojects.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett