onsdag 23. januar 2013

Bar in Rome

Dette er tiden hvor jeg begynner å lengte til vår og sommer, nå når januardagene 
er på sitt kaldeste. Minnene fra deilige høstdager i Roma vekkes til liv, og jeg vil 
med det dele noen bilder av en bar/restaurant jeg forelsket meg i: Vi stoppet tilfeldigvis
ved Bar Del Fico, tørste på en god kopp kaffe, og vi var ikke sene om å sette oss ned 
ute på denne sjarmerende baren, på Piazza del Fico. Neste gang vil jeg besøke
restauranten på kveldstid.
This is the time of year when I start to long for spring and summer, now that January is 
at its coldest. I'm thinking back to lovely autumn days in Romeand because of that 
I want to share some pictures of a bar/restaurant I fell in love with when I was there. 
We stopped accidentally by Bar Del Fico, and we just had to sit down looking at this
charming bar at Piazza del Fico.
Photos: Marianne Eidal/Rim design









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar