fredag 23. mars 2012

Neon is the new black

Nå er våren kommet for fullt og kjenner jeg blir lykkelig av å komme over ting som dette:
Neonfarger er for meg en skikkelig vårboost! Jeg skal definivt ha noe med disse fargene 
i vår, enten det er for hjemmet eller til meg!
The spring is definitely on it's way, and I get really happy when I find stuff like this.
Neon colours is for me a really spring boost! I will absolutely buy something in this 
colours this spring. Whether it's for my home or for me!

 




2 kommentarer:

  1. Oh, farger! :) Neon er hjertelig velkommen til meg og. Kuleste skoene da! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett