fredag 23. mars 2012

Neon is the new black

Nå er våren kommet for fullt og kjenner jeg blir lykkelig av å komme over ting som dette:
Neonfarger er for meg en skikkelig vårboost! Jeg skal definivt ha noe med disse fargene 
i vår, enten det er for hjemmet eller til meg!
The spring is definitely on it's way, and I get really happy when I find stuff like this.
Neon colours is for me a really spring boost! I will absolutely buy something in this 
colours this spring. Whether it's for my home or for me!

 




2 kommentarer:

  1. Oh, farger! :) Neon er hjertelig velkommen til meg og. Kuleste skoene da! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.

    Educative.io
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett