søndag 15. januar 2012

Danish news

Fredericia Furniture er ute med nye varianter av blant annet «Icicle» bordet designet av
Thomas Pedersen. Det er jo virkelig et mesterstykke innen design i mine øyne. 
Jeg har selv et «Icicle» stuebord, i hvitt med lyse eikebein, og jeg elsker det!! 
Nå har jeg lyst på en annen variant også! I tillegg har jeg veldig sansen for spisebordet 
«Slim Jim» og stolen «Nara». Jeg tar av meg hatten for dansk design. Igjen!
Stylingen på bildene er det heller ikke noe å si på :)










2 kommentarer:

  1. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Atlasobscura.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett
  2. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Forum.mubz.bg
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett