fredag 21. oktober 2011

New mission

Nå begynner det å bli lenge siden forrige innlegg. Jeg kan ikke tro at det 
faktisk er én måned siden. Tiden bare flyr i fra meg :) I det siste har jeg jobbet 
med et tidkrevende og spennende prosjekt, derfor også lite blogging. 
I tillegg til at jeg har gjort design på et nytt magasin, har jeg også hatt 
mitt første styling/foto oppdrag! Her er noen smakebiter på bildene jeg 
har tatt til bladet! Mer kommer etterhvert. God helg!!!
It's been a long time since my last update here. I can't believe it's been a month!
Lately I've been working on a new exciting project. I've been designing a new magazine,
and I also got my first styling/photo mission! Here are a couple of pictures 
I have taken for the magazine. More is coming. Have a nice weekend!
Photo Rim design/Marianne Eidal





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar